Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Little Adamantium
Showing posts with label germany. Show all posts
Showing posts with label germany. Show all posts

Thursday, 28 June 2012

Kecewa dengan Germany dan Domain | Hosting

Hello blogger's.. satu hari suntuk aku nda online sebab ketiadaan WiFi. maklumlah, menumpang WiFi free dari jiran. tak boleh nak sakit hati sebab tue WiFi orang lain, tapi hati aku nie hah, makin sakit bila Germany kalah dengan Italy. Hamppehhh! 

kecewa yang teramat sangat sebab daripada first game sampai lah ke semi-final, akhirnya Germany kalah dengan Juara FiFa World Cup 2006 iaitu Italy. wa sudah under estimate lu Italy. team lu memang hebat dan gempak tapi arghhh tak puas hati. kenapalah 2nd goal tue buat hati wa sakit. sakit bukan apa, tapi sakit dengan kenyataan yang wa buat dekat Timeline fb wa. dushhh! padan muka.


'Kalau Italy menang, tukar laa p domain and hosting ni esok. fFuhhh please laa Germany, don't break my heart. but u did. arghhhh! ! !

tetiba buat statement macam tue and bila Italy menang, aku kena berpegang dengan kenyatan tersebut. Hello domain and hosting. sabar yerr.. nda lama lagi, wa tukar laa nie tapi tunggulah dulu semester baru buka dalam masa dua minggu lagi. 

followers baru seciput tapi dah nak tukar hosting dan domain. takpa la, bukan aku nak kisah sangat kejar followers, tapi aku tak nak blog ni problem lagi sebab nie adalah blog baru. blog lama aku dah kena delete. rindu dengan blog lama. nak cari member lama pun satu hal, nasib laa ada jumpa balik juga. sad sad.

 then ada blogger ni suggest kat aku untuk tukar domain and hosting. termakan dengan kata-kata yang bukan hasutan dan price $$ yang dia bagi pun murah so, Yes bro. bagi saya masa. next month saya tukar domain and hosting. 


p/s : Spain, please laa jangan kasi kecewa hati wa lagi. kalau tak, wa borong novel novel yang ada dalam wishlist wa nie.

Wednesday, 27 June 2012

Spontaneous Thursday #4

" Xabi Alonso scored both of the goals and was awarded as the Man of the Match. I Heart You SPAIN #VivaLaEspana "

I'am Xabi for the whole day. Next is Germany. Come on Germany, lepas nie kalau lu menang dan mara ke Final pastinya hati wa jadi gundah gulana sebab wa sokong lu Germany dan eSpain. terpaksa wa berpatah arang kalau macam nie. 

apa beza Spontaneous Thursday dan Wordless Wednesday nie?
Spontaneous Thursday - adalah ayat
Wordless Wednesday - hanyalah sebuah gambar

Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 09 November 2017