Happy Selasa - Day!
akhirnya melepas jua aku maw makan set breakfast selepas beberapa minggu mengidam maw Sausage McMuffin with egg dan ini di sebabkan pengaruh iklan yang selalu kuar kat tv tue lah. haha : p tabiat yang nda boleh di kikis nie.
actually maw take away jak tadi tapi adik cakap napa nda makan kat sana jak terus memandangkan kakak yang treat kami kali nie kan, almaklum lah orang maw berangkat ke Nilai sudah esok pagi jadi hari nie berabis lah menghabiskan duit kakak kesayangan hahaha : )
aina nda boleh makan, aina masih kecik lagi muahahaha
nie pun makan selama 20 minit jak sebab adik aku maw pi kerja lagi kan, sudah lah punch card pun dia terbawa sekali, memang pintar betul bha dia nie. haha. nampak tue sausage mcmuffin with egg yang menjadi idaman aku? lepas nie nda lah sudah bha maw makan lagi, sekali makan dah cukup lah hehe.
tukang bayar dan tukang kerja haha.
meet with my sista. iya aku taw aku paling comel di kalangan mereka berdua ini hahaha.
anis trip bhaa maw jua pegang tue box..
ehh set box dia smart ok.. auww aku bawa balik rumah walaupun dah teda isi tapi boleh jadi kotak untuk mainan pyan hahaha.
ok bye.
maw pi kerja sudah nie, semart kan cara aku berpakaian pi ofis haha tapi nati bila lecturer datang kompom lah aku pakai baju kurung macam first day aku praktikal kat sini hehe : )




18 comments:
betul betul ko yg terpaling comel
pasni blanja aku ek
llalalla :p
ENTRY HOT : 2+1
Mcd ? Nelly suka mCD !!
sEDAP !!!!
nora : hahaha ayat mengampu kah itu?? hehehe.. okei nati saya singgh kt sana yaa..
adik : suka mcd gak ke?? hehehe bley laa blanja akak pasni hehhe
buat teringin nak gi tapaw le pulak.
hohohoh . . . kite brekfast same2 la gituh . . hehehe . . ^^,
balas kunjgn dr segmen BA..
wah kaler hijau juga..
jatuh cinta disitu..
dear saya follow :)
adzriel : p mcd yuk.. tapau.. hehehe
michiko : iyaa kita sama.. pasni blh laa breakfast sama2.. hehehe
shahrienz : hehehe terima kasih sebb follow yaaa.. :)
waaa...sdpnya mcD, da lame xmkn..
jeles2..
sedapnya mcd....terus lapar :)
belum pernah lagi makan mcd yang breakfast punya..
sedap sangat ke? hehe :P
qaseh : hehehe pi lah mcd pasni.. saya pn dah lama tak mkn mcd taw.. kdg2 jak nie.. ehehe
nur : mmg sdap sgt2.. hehehe nak rasa gak?? beli set breakfast :)
budk awam : belum pernah rasa? sedap taw.. terbaik!! hehehe
belanja irma MCD pat~~~~ heheheh
@Irma A.Wahidkalu irma nak, dtg cni p kk cpt.. ehehehe
Post a Comment