salam khamis day blogger's
waaahh ceria jak arr muka kamu masuk blog aku nie kan? hehehe.. jangan sedih² ar kalu dah masuk di blog aku, kalau nda aku bagi ni cicak sama kamu satu² supaya kamu nda nangis.. :P masa korang baca entry nie aku maybe aku di ofis sudah kali padahal buat entry ni time di rumah~ means aku masih belum bersiap maw pergi ofis~ (n__n)Y
jam 8:14am sudah arr hehe..
betul kah pepatah di atas tue? sedangkan lidah lagi tergigit ini kan pula anak buah? ya, aku taw suppose ayat terakhir tue suami isteri tapi kali nie aku maw gtaw sal anak buah aku.. grrr~ geram sangat² dengan dia.. umur baru jak 3 tahun..
comel kan? eya aku taw dia comel sebab ikut aku kan.. al-maklum lah, aunty dia awet comel.. hahaha :) tapi korang jangan terpengaruh dengan kecomelan dia arr.. grrr~ aku rasa nak makan jak budak kecik nie sebab dia jak yang selalu control tu tv.. huwaaaaa (T__T) nda boleh sudah aku maw tengok CSI, kejora, Top Chef dan yang seangkatan dengannya.. sedih kan?
hari² aku berebut remote control dengan dia sebab aku maw tengok channel lain tapi tue la, hari² jua aku dengar dia nangis dan berteriak~
dian! jangan bha tukar tu tv.. grrrrr~ geram
kemudian mula lah dia buat muka minta kesian pastu nangis.. lepas dia nangis kompom aku kena marah oleh parents..
weyyh~ jangan nangis, nah amik nie remote.. tengok lah kartun sampai muka jadi kartun..
pastu dia pun amik remote and tuka channel sendiri.. channel apa? 613.. daripada pagi sampai malam tengok kartun jak.. aku hafal sudah semua channel yang dia minat sampaikan lagu pun aku bley nyanyi arr hehe.. maw nda maw, terpaksa aku layan.. kadang² aku rasa macam cerita ni kena ulang balik hahaha.. see~ I told u.. aku taw sudah bha jalan cerita dia sebab hari² aku tengok..
Dibo the Gift Dragon, Mickey Mouse the Clubhouse, Chuggington, Special Agent Osso, Pororo, Timmy Time, Word World..
yang nie aku suka tengok sekali.. hehhe
grrrr~ dengan anak buah sendiri pun maw berebut channel kan? memang nda padan lansung dengan umur.. hehe.. btw, nama dia Pyan and yes.. kadang² aku rasa macam maw hentak kepala pi dinding bila mama aku panggil nama dia, terasa macam aku pula kena panggil..
between P and D.. there's 'yan'..
nasib lah ko pandai baca surah yassin sampai ayat ke-9.. memang aku sayang sama kau.. kalau nda, aku rebut jak tue remote.. hahaha..heran, sama anak buah pun maw gaduh remote.. :P
bye-bye~
maw bersiap pi ofis..
selamat berblogging
p/s : ruun dendangan jomo temban ta mitu.. melilau² di blog nie.. hahaha.. jangan buat nakal dengan cicak aku.. lastik nati telinga kamu satu² hehe..







