salam blogger's..
sorry aku nda boleh fokus dengan online sekarang nie..terlampau banyak kerja tapi kalau ada masa pun aku akan berblogging juga (n__n)Y, bila satu hari nda online rasa macam lain la plak ~ weyhh melampaunya perasaan aku nie plak : ) hehehe.. nampak tue tajuk entry di atas? apabila orang berbuat baik dengan kita, sudah semestinya kita akan membalas mereka dengan kebaikan bukan? actually entry nie bukan nak kupas pasal pepatah nie tapi nak kupas kesemua blog yang aku rasa .. apa erk~ tak taw macam mana nak cakap.. aku cuma nak kenang balik bloggers yang baik dengan aku masa aku mula berblogging dulu.. korang layan dulu boleh? sure korang kenal mereka nie kan (n_~)
blog cikgu
nie antara member blogger yang paling rapat dengan aku.. err dekat blog jak la.. hehe.. dia memang peramah sangat² dan pelawak orangnya tapi di blog jak lah. aku rapat dengan dia since dia komen kat blog aku pasal aku ada post card matrix aku di satu entry tue.. dia ingatkan kat aku kalau boleh jangan tayang no i/c di public macam nie.. lepas jak hal tu, aku rajin berblogging dengan dia.. and yes! aku dah jumpa dia awal tahun di KL :) nak kenal? pergi serang dia~ tapi sekarang dia macam busy dengan study cause dia tengah praktikal kan..
blog accountant
nas! aku kenal dia masa aku mula berblogging.. rajin gak singgah blog dia nie sebab blog dia nie penuh dengan info hasil pemikiran dia sendiri, means dia rajin bagi pendapat tentang sesuatu perkara.. tapi blog dia nie nda lah serius sangat juga, orangnya pun peramah dan hensem haha.. tipu jak~ :) rajin² jak kamu pi sana kalau kamu suka berdebat or luah pendapat..
blog pilot
nie siapa yang nda kenal pilot hensem nie pergi berkenalan cepat² dengan dia tapi mak dia nda maw dia ada girlfriend dulu time dia belajar... haha.. korang kena tunggu laa.. nie pun aku kenal masa aku mula berblogging, masa tue kan memang jauh beza sangat cara penulisan blogger nie berbanding sekarang.. entry dia semua simple tapi sarat dengan pelbagai maksud.. eh, dia nie die hard fans of Lisa Surihani~ :)
blog budak lepasan SPM
gadis kecil molek nie memang peramah habis²an taw.. dia lah antara blogger yang paling rajin online kali wat masa nie sebab dah jadi penganggur~ hehe.. apa yang best pasal blogger nie? dia rajin drop comment and memang care habis dengan blogger lain.. blog dia pun penuh dengan pelbagai info.. nda caya? pi terjah sekarang.. hehe.. antara blogger yang mesra alam masa aku mula² berblogging..
blog budak U
comel kan header dia.. aku rasa sepanjang aku berblogging sempat lah juga aku tengok blog nie bertukar kulit sebanyak 3 kali kot.. hehe.. last, dia pilih kaler hijau sebab dia jeles blog aku kaler hijau gak ~ :) blog kakak norfa! aku rajin gak drop comment dekat blog dia sebab blog dia nie macam blog budak pilot gak.. dorang sama² naik dalam dunia berblogging.. kalau nak minta tunjuk ajar dengan kakak cantik nie pun boleh juga, kan kak norfa~ :)
blog doktor
OMJ! comel sangat² okei kakak nie.. dia sekarang di tahun akhir dalam bidang medic and study di Russia.. aku pun nda pasti lah kalau kakak comel nie salah pilih bidang ka atau apa sebab dia sangat² lah teror memasak~ kalau jadi isteri orang nie memang untung lah orang tue kan Kak ML :) tapi sorry dia dah ada tunang hehe.. antara blog yang aku dah jelajah habis daripada entry pertama sehingga entry terlatest ~ nda menyesal kalau singgah di blog dia..
and satu lagi blog yang perasan hensem! haishh aku paling nda suka kalau dia singgah di blog aku nda tinggal jejak dengan menggunakan nama 'nazirulensem'.. memang dia nie berangan maw jadi CEO betul la.. haha.. nie blogger vintage okei :)
kesimpulannya, mereka semua peramah dan baik hati.. bukan maw review tapi aku teringat balik masa mula berblogging, aku rajin pergi blog dorang dan adalah amik sedikit banyak info or tips dalam berblogging daripada dorang tapi kebanyakkannya aku cuma suka berkongsi cerita dengan dorang :) apabila orang berbuat baik dengan kita, kita akan kenang jasa kebaikan mereka walau sekecil zarah sekali pun kan?
even dorang ramai follower dan semuanya ada 1k followers~ dorang nda sombong or cepat melatah or tersentap or marah or or or~ yang seangkatan dengannya :)
tu jak aku maw share :) benda baik kita kena kongsikan bersama, nda boleh karit nati nda berkat apa yang kamu ada tue.. okei?
selamat berblogging