Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Little Adamantium
Showing posts with label Giveaway : Contest : Lucky Draw. Show all posts
Showing posts with label Giveaway : Contest : Lucky Draw. Show all posts

Thursday, 12 May 2011

:: Fakta Menarik "BlOgger Friends FOrever (BFF)" ::

:: Fakta Menarik "BlOgger Friends FOrever (BFF)" ::


menggalakkn hubungan yang lebih akrab sesama blOgger

mengeratkan hubungan antara blOgger2 yg telah jOin cOntest
(untuk lihat list nama peserta KLIK SINI)

dapat tOpup percuma sekiranya menjadi pemenang bertuah yang dicari!


aku menjadi  pilihan buat blogger nie sebagai rakan blogger yang paling rapat dengan dia. Thanks a lot to Alongxp sebab dia juga lah orang pertama yang sudi ajar aku guna Twitter hehe. baik kan dia? :)
so di sebabkan dia telah tag aku, maka harus lah aku tunaikan permintaan tag kali nie dan contest kali nie adalah tentang Blogger Friend Forever ~ myyyy ada juga orang sudi buat contest macam nie and credit kepada tuan penganjur iaitu Cik Diana dan Cik Mira yang anjurkan contest sebegini, rasanya nda ramai blogger yang buat contest pasal Friends of Blogger kan :)

Siapakah rakan blogger yang korang kenal rapat or baik?

ramai sangat but so far yang paling rapat dan kenal dengan baik ialah Cik BamBam, Ziema, Tia, Cikgu Fiq, Sis Aieda, MisS Nadh,  Izzaty Hedry dan sudah tentu lah Alongxp 

Nyatakan blog sape yang korang suke masuk, selalu komen or lepak?

aku pengomen tegar Cik Bambam~ :) memang setiap kali masuk blog dia, aku akan drop comment dekat semua entry, bukan nak bajet komen banyak tapi aku memang suka komen sebab dia rajin update entry, begitu juga dengan Ziema, Sis Aieda, Tia dan Cikgu Fiq

Lengkapkan slogan.. "Saya layak bergelar seOrang "Blogger Friends Forever (BFF)" kerana 
perkenalan aku dengan mereka bukan setakat di alam maya tapi tulus dari hati untuk mengenali dengan lebih dekat. 
Sila tag kepada 3 orang blogger lain and make sure they'Olls tahu yg diorang ditag..

Cik Bambam yang Hot dan Comel macam otromen
Ziema bakal Doktor Love 
Tia dari The Land Below Wind
Sis Aieda yang baik hati dan rajin mereview


and untuk mereka yang berminat juga boleh lah klik sini
tarikh tutup 25 Mei 2011




Photobucket

Monday, 18 April 2011

Giveaway From Moscow by Miszlullabyatiey


suppose last week lagi aku ikut GA nie tapi masa tue kan aku busy dengan driving..
sorry kak ML yang comel.. hehe..
siap kena tag dari awal lagi ~ (n_~)

so sekarang aku nak tag mereka nie pula
aku malas nak letak link, just nama jak hihi..

sila amik perhatian kepada penama berikut!

oyen
diana
aisyah
CB
atiey

sila lah menjoinkan diri anda yerr ~ :)
klik banner jak..
okei good luck!
Photobucket

Wednesday, 13 April 2011

Segmen: Europe Lucky Draw by Trigyy


hadiah terbang jauh dari
Italy, Belanda, Austria dan Germany
kalau ada rezeki, ada lah kan..
(n__n)Y

aku nak tag classmate bagi mereka homework..
diana
oyen
achap
finas
aisyah..

koran kena join
walaupun nda kena suh tag : P


p/s : 3 down, 3 more to go..
Photobucket

Contest : Bagi tajuk lirik lagu


lirik lagu

Saat Ini

hati ini sedang berbicara ,
tentang dirimu dan perasaan ini ,
adakah cinta itu akan berulang kembali ,
atau hanya kenangan di hati ini .

hari hari ku kini bagai tiada erti ,
bagai ada sesuatu yang akan terjadi ,
ku tak mengerti apa rasa ini ,
yang ku pasti cinta ini sudah mati .

apakah sebenarnya yang telah berlaku ,
diantara aku dan dirimu ,
bagai tiada kisah diantara kita ,
yang ada hanyalah kenangan yang terlupa .

aku benci saat ini ,
ketika melihat kau bahagia disana ,
seperti tiada apa yang telah terjadi ,
sedangkan aku luka disini .

andai kau bahagia disana ,
maafkan aku kerna terpaksa berkata ,
disini aku menderita ,
kerna aku masih tak bisa melupakan janji kita .

tuhan beri tahu diri ini ,
agar dapat bisa melupakan dia ,
yang pernah hadir dan kini telah pergi ,
insan yang pernah melukakan sekeping hati ini .



lirik lagu nie buat aku tersentap sekejap..


p/s : 2 down, 4 more to go
Photobucket

Saya nak keychain dari Pee Dee




keychain dari Pee Dee?
aku maw..

tag mereka |
oyen
diana

sila buat assignment nie :)


KLIK SINI




p/s : mood | join segmen and GA
Photobucket

Tuesday, 12 April 2011

things to do~

aku FREE sudah sekarang, sekali ramai yang tag suruh join segmen, contest and lucky draw.. lek luuu~ aku akan langsai kan satu persatu okei (n__n)Y~
 ada lagi maw di tambah kah? 
insya allah aku akan join :)


waiting list 

Segmen : kalau aku ada bakat aku nak jadi CLICK HERE  done
Segmen : aku di sebalik dunia blog CLICK HERE done
Contest : Show Me Ur BFF CLICK HERE 
Contest : Saya pun comel lah CLICK HERE 
Lucky Draw by Triggy CLICK HERE done
Contest : Bagi tajuk lirik lagu CLICK HERE  done
Contest : Saya nak keychain dari Pee Dee CLICK HERE done
Contest : Aku dan Alam CLICK HERE




p/s : mak aihh banyaknya list.. nanti aku buat okei :) 


Photobucket

GiveAway dari Nelly dan Mas untuk BLOGGER


nak jawab soalan khas nie dulu..

kenapa nak join GA nie?
sebab dah kena invite secara khas oleh tuan penganjur untuk menjoinkan diri di Facebook dan aku merupakan pemblog tegar di blog ini.
pendapat tentang blog Nelly dan Mas

 blog Nelly
menggunakan theme merah dan hitam sebagai identiti utama dia iaitu Pelik a.k.a Strange.tapi kan header dia nie, sweet jak macam orangnya (n__n_Ymemang seorang blogger yang sangat² peramah 
blog Mas
jujur, nie first time masuk blog dia and rasa macam woahh~header dia menarik laa.. kalau nak gandingkan mereka berdua memang kontra betul.. hehe..suka blog nie pasal tuan dia teror bab² edit gambar..tengok jak di tepi~semart and jeles (n_n)

ok done! kalau bab² tanya blog orang nie, memang aku nda pandai maw review..
so aku just cakap apa yang aku rasa..
kalau menang pun, rezeki la~ :)

tag?
Geng Crew DPM!


Photobucket

Wednesday, 6 April 2011

:: KoNtEsT KeNaNgAn zAMaN SeKoLaH ::

contest : KLIK SINI

aku rasa entry kali nie kena demam SEGMEN kot sebab sampai sekarang masi nada entry pasal hari² yang aku telah lalui.. aisehh ta puji haha (n__n)Y tadi aku singgah kat blog sapa ya, then nampak dia join satu contest nie pasal sekolah² terus aku excited maw join sebab lama sudah kan kasi tinggal sekolah, kalau di ingat balik mesti tersengih² macam tupai hehe..

 form 1
masa form1 kompom lah skema sangat kan.. muka budak sekolah rendah pun masih nda ilang² lagi nie.. lepas tue boleh pula kena lantik jadi bendahari kelas yaa.. ALONG! then, masa nie aku rapat sangat dengan semua pelajar aspura kat sekolah tue sebab semuanya baik² dan juga hensem sampaikan warden asrama tu datang cari aku kat kelas sebab dah terlalu rapat kan dengan aspura.. rupa²nya aspuri nda suka pula kalau ada pelajar luar yang rapat dengan aspura dorang.. kes jeles! aku pun nda paham sampai bley jadi kes gaduh nie.. hurmm..

 form 2
masi lagi dengan jawatan bendahari kelas tapi kali nie naik pangkat lagi, jadi pengawas perpustakaan. hoho masa nie lah aku dah start ponteng kelas, konon ada keja di libry padahal maw escape jak.. nie semua pun pasal couple ngan budak skolah agama then clash.. menjejaskan pretasi aku dalam kelas huhu first time failed 4 subject sekaligus.. parah!
kesimpulan, sila jangan couple time skolah haha.. 

 form 3
still dengan jawatan bendahari, okei aku memang mata duitan pasal tu dorang suka lantik aku jadi bendahari haha.. part ni paling best dan kalau masa boleh di undurkan, aku sanggup pulang ke masa nie.. form3 lah yang ajar aku berdikari sebab aku masuk asrama yang sangatlah strictly.. ohh warden dia sangat garang walaupun sporting.. masa nie aku masih di tahap skema dan ikut peraturan, err nda suma lah.. banyak kenangan time kat asrama antaranya


- setiap kali hujung minggu, kompom pergi dekat kolam ikan pengetua dan tangkap semua anak ikan koi yang masih baby² dan kemudian masukkan dalam botol air mineral.. lepas tu nda sampai 3 ari sudah mati.. ikan dalam kolam pun makin lama makin berkurangan.. hahaha..pengetua mengamuk sakan yaa.. kami buat donno jak sebab sepa suruh nda bagi kami outing.
- kena denda junjung tilam dari atas ke bawah kemudian tidur di kaki lima sebab nda tutup lampu bilik and bilik terlampau bising mengalahkan aspura. hebatkan aspuri :)
- berlari di padang pada jam 5.30 pagi tanpa tudung sebab kami di asrama kan wajib pakai tudung jadi maw jua rasa free hair.. so kami pun bangun awal lepas jak solat subuh kemudian berlari di padang sambil buka tudung.. sekali datang aspura, semua bertempiaran ahaha..
- setiap hari isnin, rabu, jumaat akan ada kelas prep bersama pengetua sebab dia akan ajar subject BI.. time ni PMR, jadi suma ntah macam malas.. bila time banjir jak, kami selalu berdoa supaya hujan lebat dan rumah pengetua akan banjir jadi dia pun nda dapat datang pi sekolah maw ajar kami.. berita paling HOT dan GEMBIRA taw :)
- kalau malas maw pi kelas petang, asal jak time rehat terus naik pi hostel dan tido sampai lah abis sekolah.. haha.. sengal :P
- ajar junior escape sekolah dan asrama semata² maw pergi open house kat ofis mama
- bila setiap biro di asrama buat aktiviti dan bila semua senior² SPM dan STPM buat majlis khas untuk kami supaya kami lebih bersemangat maw menjawab time PMR nati, terharu sangat².. dorang sayang kami, kamu nda.. hehe..
- bila ASRAMA SMK SANZAC Batch 2006 antara paling terbaik dan berdisiplin, kami memang bangga dan gembira..

 form4
aku masih lagi bendahari!
masa nie dah mula gatal balik nak couple ngan budak teknik.. hoho jajal sungguh rupanya aku nie.. form 4 nie juga lah aku berjumpa dengan kawan baik aku dan akhirnya jadi keluarga angkat aku. sepatutnya aku masuk sekolah teknik tapi aku pi rejek sebab aku takut ngan subjek MATH!! huhu..

 form5
tetap menjadi bendahari kelas!
aku masuk asrama balik, tapi nda lama sebab nda best. aku keluar asrama sehari sebelum birthday aku lagipun aku slalu tido dalam kelas.. huhu.. then masa ni paling teruk kot, agaknya laa.. aku selalu ponteng kelas tapi aku ponteng dengan niat and cara baik taw.. lepas jak mama/dady anta kat depan gate, kemudian aku lesap pi bustop and terus amik bas pi bandar.. aku bukan lepak sembarang tapi stay kat library KK.. kat sini rupanya lagi ramai student ponteng tapi mereka belajar taw, termasuk lah aku.. ahaha.. semangat kan maw SPM..  then bila time kelas perdagangan jak, kompom kena suruh round satu bangunan and letak buku teks kat atas kepala.. entah apa motif kena suruh buat gini.. huhu malunya..
dan last sekali, aku pernah panjat bumbung asrama satu tingkat dengan berbaju kurung untuk ke kelas prep sebab gate kena kunci.. sengal! aku geram betul kat cikgu tu sebab dia mandai² jak kunci kami padahal belum lagi sampai masa maw kunci gate..geram sangat², bayangkan kena panjat dinding and berjalan atas zink.. huhu.. Baju Kurung okei.. terus aku memang panas sangat dengan cikgu tu sampai aku nda boleh tengok muka dia.. nasib jak nda kena sumpah gagal SPM.. huhu


banyak kenangan time zaman sekolah..
semua best² dan betul lah orang cakap, zaman sekolah adalah zaman paling terindah dan hanya sekali saja dalam seumur hidup kan :)
tapi aku paling suka form3 sebab banyak sangat kenangan masa tue..


last pic time form 5.. 


aku tag member CREW DPM! wajib ikut :)

berminat? 
KLIK SINI

Thursday, 24 March 2011

Contest Anakku Menangis Comel


habis lah kalau mama aku taw aku promote gambar pyan masuk contest macam nie.. hahaha..
saja jak.. tak kan balik2 nak promote gambar aku yang tak penah menang apa2 kot.. haha..



aku tak taw kalu dia nie comel ke tak time nangis tapi aku suka buat dia nangis sebab cara nak pujuk dia pi kedai, beli ice cream sebab aku pun nak makan ice cream gak.. haha

time nangis

nama : Muammar Soffian pyan
nama ibu : Ummi Najwa my sis
umur : 3 tahun already

tag

p/s : make sure korang ada anak buah yang comel2 ok..




lepas dia nangis.. haha.. kesyokan pula dia berwebcam nie.. hahaha

GA : Senyuman Si Cilik


saja nak join kan diri untuk contest macam nie.. hehe


hensem kan anak saudara a.k.a anak buah aku.. hehe.. kalu tak silap ni time kitorang pergi holiday kat KL.. masa tu kan, ada demokrasi hindraf.. haha kecut aku tgk orang KL ni bawa moto kat tengah2 kota macam speedboat jak.. ahahaha..

nama : Muammar Soffian pyan
nama ibu : Ummi Najwa kakak aku :)
tarikh lahir : 9hb januari 2008
umur : 3 tahun dis year

aku nak tag classmate aku yang tercinta nie memandangkan dia dah kena lawat oleh lecturer.. ahaha..
sila buat assignment ini

bosan menunggu sesuatu yang tidak kunjung tiba

boring betul pratikal nie.. dah lah kena bangun awal dah tu kena pula pergi kerja awal sebab nie first day adik aku start keja kat Parkson Grand di WanBeE.. masa on the way anta dia tu, aku dah pula yang mengidam nak makan McD set breakfast punya.. weyhh dah lama tak singgah McD taw.. huhu..


ada sesiapa yang baik hati nak belanja aku set breakfast nie??
sebelum aku kepunan terjatuh tangga..
ehh palis palis.. shhuuu..

bos aku tak masuk kerja lagi, sibuk betul pergi kursus tambah lah aku keboringan kat ofis nie.. kerja pula semua dah siap buat.. arhh aku tertinggal pula buku akaun huhu ingat nak bawa balik rumah, buat malam nie.. adoi!! boleh pula tertinggal.. korang yang baik hati, tolong pergi amik kan buku akaun company aku kat ofis boleh tak?? m
meja aku lawa kan sebab berhamburan suda nie.. ehh bukan aku sengaja maw kasi hambur ah, ni sebab aku dah plan nak buat sesuatu untuk minggu depan..

laptop aku comel kan.. nama dia Pascal b

aku dah start mengamburkan semua pen yang cantik-cantik haha.. cantik kaa?? nie jak la yang ada.. then aku rasa macam kurang sket keceriaan pen yang aku ada so aku pergi turun pi kedai kat bawah tadi and beli 2 highlight pen yang baru.. bos nati hujung bulan nak claim okei ? nampak sangat bukan meja milik seorang gadis comel perempuan hahaha


 nak dekat 2 jam aku benda nie taw.. print itu ini.. try buat jenis font yang cute cantik tapi nda jadi.. haha.. tangan aku nie memang nda kreatif lansung bhaa lama suda nda sentuh pen yang berkaler kaler.. nama jak budak PSV dulu, best student lagi tue tapi bakat tue dah pudar.. ahahaha.. kalau korang boleh teka, apa yang aku nak buat dengan kertas yang cantik bida nie? nak bagi gift or what?
kalau dapat teka, aku bagi free gift handmade cokelat untuk korang c


kalau nak tahu apa benda nie, sila tunggu pada 27hb akan datang.. minggu depan yaa.. ada something untuk kamu and satu lagi.. aku tengah tunggu follower yang ke 444th sebab aku ada something nak bagi kat dia.. nak suh bagi award, aku nda pandai plak bab2 edit gambar sebab nda nda software photoshop, kalu nda boleh sudah aku buat award yang comel yang korang yang sudi follow aku hahaa perasan


ok..
take care..
'Selamat berblogging'

Tuesday, 22 March 2011

Giveaway BCSH 3rd Anniversary


pendapat tentang blog Syufa,

 1st, header dia comel !
 blog dia simple and macam vintage sket :)
 she has a big heart to share with everyone 


 
Cik Diana! anda telah di tag!

Monday, 21 March 2011

Wednesday, 16 March 2011

Friendship Giveaway Misz Nadea !! ~:P



jom join contest nie
simple jerr..
^.^

Giveway Coklat yang Mudah!!!


coklat sedap tapi siapa yang bertuah jak dapat.. 
hehehe..

nak juga?

tag
Cik Diana


LUCKY DRAW by MAK DARA


jawapan :
2 penyanyi tersebut ialah
- Rina -
- Yanie -


tag
crew dpm..
sila menjoinkan diri anda ok..

My First GA PRIMROSE TOUCH




jom join contest nie


komen : buat header yang menarik dan cool nati ok?
blog dah ok.. cuma kalau boleh cari templates yang lagi menarik dan ada ciri2 crochet..

tag?
semua budak DPM Crew kena join..



Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 09 November 2017