Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Little Adamantium
Showing posts with label Contest. Show all posts
Showing posts with label Contest. Show all posts

Wednesday, 29 December 2010

Lucky Linker Bt Amiey Lee

PERHATIAN!!

200 blogger terawal tglkan link di Myster Linky dapat satu peluang cabutan bertuah...

hadiahnye adalah sehelai T-SHIRT.......
TETAPI JIKA ANDA ADALAH FOLLOWER..
HADIAH AKAN JADI DOUBLE...
MAKSUDNYE 2 TSHIRT UNTUK ANDA DAN PASANGAN ANDA
JIKA ANDA BUAT ENTRY....
(copy keseluruhan entry ini sahaja dan tulis tajuk "LUCKY LINKER BY AMIEY LEE")
HADIAH AKAN JADI TRIPLE....
2 HELAI T-SHIRT + HADIAH MISTERI UNTUK BUAH HATI ANDA
(buah hati : anak/ibu/ayah/MIL/FIL/siblings/bff)
NOTA PENTING : SILA TGLKAN KOMEN DIRUANGAN KOMEN ENTRY INI YE.. SAMADA ANDA HANYA LINK/LINK+FOLLOWER/LINK+FOLLOWER+ENTRY
love u all..muahhh

BERMINAT?

Wednesday, 22 December 2010

Contest : My Url story

tadi busy download lagu kumpulan samson.. tetiba ada lak orang bagi homework kat aku.. ok lah Cik Norfa, saya buat ya kerja rumah tue sekarang sebab lepas ni nak buat account plak.. huhu..

12ab

My url Story..
cerita di sebalik url MiSzydian aku nie..
adoi..
ini bukan url yang pertama sebab dah masuk kali ke tiga aku tukar URL blog nie taw.. hehe..
Url yang pertama sekali aku pakai ialah ilhamque tapi tak bertahan lama sebab nama tue macam tak berapa sesuai bagi aku, pastu tukar lagi url lain. hehehe.. kali ni pilih skyjuicy sebab kenapa?
skyjuicy tu bagi aku adalah nama kedua skyjuice..
hahaha..
aku saja reka nama macam tu skyjuicy..nampak catchy sket..hehe
bagi aku air kosong adalah sesuatu yang baik diri aku sebab tu aku pilih url skyjuicy..
memang takda kaitan lansung nie..
takda motif!
then aku decide nak tukar url lagi..
buat kali terakhir..
terhasil lah url baru..
http://miszydian.blogspot.com
kenapa nama nie?
sebab aku suka nama aku dan suka nama MiSzy..
classic nie..hehe..

....................................................................................................................................................................

dah panjang sangat pun cerita aku..
kalau berminat dan nak tahu lebih lanjut
klik SINI ok?

sekarang aku nak bagi homework kat dorang nie..

Sunday, 19 December 2010

Contest : Candid itu cun laa..

dah lama tak join contest tetiba kena tag oleh plak Cik Mryna nie untuk join contest dari Cik Dilla..



dah berkurun aku tak amik gambar sebab sekarang sibok keja ar, puas la aku godek2 lappy nie..
jom tengok gambar candid.


1.

2.

3. and gambar yang dipertaruhkan :)
tadaaaaaaaaa....

ini pic last semester masa gi celebarate burfday housemate aku. actually ada 4 pic, tapi aku letak 3 jerr. sepa yang guna hp sony ericsson mesti taw kan yang hp camera ni bley snap 4 kali pic skali gus.aku tak ingat dah apa namanya. yelaa aku tak guna camera mahal, student kan.. guna hp cikai jerr.. so harap penganjur akan sedia kan hadiah yang mahal2 la.. bak la camera ke, hp ke..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aku nak tag

nak join?
klik SINI
Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 09 November 2017