dah lama tak join contest tetiba kena tag oleh plak Cik Mryna nie untuk join contest dari Cik Dilla..

dah berkurun aku tak amik gambar sebab sekarang sibok keja ar, puas la aku godek2 lappy nie..
jom tengok gambar candid.
1.
2.
3. and gambar yang dipertaruhkan :)
tadaaaaaaaaa....
ini pic last semester masa gi celebarate burfday housemate aku. actually ada 4 pic, tapi aku letak 3 jerr. sepa yang guna hp sony ericsson mesti taw kan yang hp camera ni bley snap 4 kali pic skali gus.aku tak ingat dah apa namanya. yelaa aku tak guna camera mahal, student kan.. guna hp cikai jerr.. so harap penganjur akan sedia kan hadiah yang mahal2 la.. bak la camera ke, hp ke..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aku nak tag
nak join?
klik SINI



10 comments:
hahahha..
kemain lagi ko..
nak penganjur sediakan hp, kamera, toyota vios, banglo 4 tingkat..(err, itu aku tmbah sendiri..)
hahhaahahaha..
wah, kmain happy lagi korang..
good luck beb..
psst: ko keje aper skrg? :)
cikgu fiq : hahahaha..besa laa..camera aku ni guna hp cikai jerr.tu arr aku harap penganjur sediakan adiah mahal2..hua3.. happy beb..housemate tercinta.. OOpss yg lelaki tu bkn k..
tu kolejmate + soulmate [sorg jer] hahahahaha..
wah..
soulmate ko mesti berbaju putih senyum sampai ke telinga tu kan?
samr2 baju putih..
cemerlang lah... :)
amcam ko taw??
hahahahahahaha...
yeahhh dats my soulmate..hehehe..
kitorang jak yg lain sebb member suma pkai bju itam..hahaha..
nak jadi taik cicak dah kan..
weyhh ckgu takde kelas ke arini??
tq sudi join yek... alamak, hp, camera... xmampu eden... hahaha
senyum sampai telinga 2.. heheh
dilla : hehehe..alaa gurau je laa..hehe
hehe..mcm best ja..nak join jugak la..hihi :D
Cikgu Fiq..
mner lah aku ader kelas...
hahahahaha..
masih belajar lg ler...
klu ader pown, kn tgh cuti hujung taun..huhuhuh :)
kayun : jom join..best nie..hehehe
CIgufiq : EEeei ye laa..mksd aku tkda kuliah ke? Oooouh tgh cuti upanya..hehe..bila start kuliah??
hah!! jgn tidoOoooOoo lewat~~~
Post a Comment