Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Little Adamantium

Wednesday, 22 December 2010

Tahniah untuk kamu sayang

Entry khas untuk adik kesayangan aku.. ehh salah.. adik Mr Nizam pula nie..hehehe.. bakal2 adik ipar yang tidak menjadi tapi akan menjadi juga satu hari nanti kalau ada jodoh.. hehehe..


                                                                    Nur Azrinah - BiaN


tahniah sebab dapat 7A dalam PMR..
walaupun tak dapat straight A's..
itu dah cukup untuk membanggakan ayah dan mama..
kakak tumpang gembira dengan Bian sebab dapat 7A and kalahkan result abang dan kakak..
kakak tunggu Bian datang Kk nanti baru kita keluar k..
and lagi satu..
abang ada cakap nak bagi hp kat Bian..
so kakak dah bagi tahu abang nanti kitorang akan sponsor 
hp E66 yang Bian nak kan tue..
colour putih..hehe..
ok?
again..
tahniah sayang..
semoga Bian akan terus berjaya selepas nie dan
 menjadi contoh yang terbaik buat adik Ajim dan Jira..



salam sayang daripada kakak dan abang..

Contest : My Url story

tadi busy download lagu kumpulan samson.. tetiba ada lak orang bagi homework kat aku.. ok lah Cik Norfa, saya buat ya kerja rumah tue sekarang sebab lepas ni nak buat account plak.. huhu..

12ab

My url Story..
cerita di sebalik url MiSzydian aku nie..
adoi..
ini bukan url yang pertama sebab dah masuk kali ke tiga aku tukar URL blog nie taw.. hehe..
Url yang pertama sekali aku pakai ialah ilhamque tapi tak bertahan lama sebab nama tue macam tak berapa sesuai bagi aku, pastu tukar lagi url lain. hehehe.. kali ni pilih skyjuicy sebab kenapa?
skyjuicy tu bagi aku adalah nama kedua skyjuice..
hahaha..
aku saja reka nama macam tu skyjuicy..nampak catchy sket..hehe
bagi aku air kosong adalah sesuatu yang baik diri aku sebab tu aku pilih url skyjuicy..
memang takda kaitan lansung nie..
takda motif!
then aku decide nak tukar url lagi..
buat kali terakhir..
terhasil lah url baru..
http://miszydian.blogspot.com
kenapa nama nie?
sebab aku suka nama aku dan suka nama MiSzy..
classic nie..hehe..

....................................................................................................................................................................

dah panjang sangat pun cerita aku..
kalau berminat dan nak tahu lebih lanjut
klik SINI ok?

sekarang aku nak bagi homework kat dorang nie..

SAYALAH BLOGGER ITU

BEN ASHAARI

segmen dari abg Ben Ashaari
jom join

1. Miszydian.
2. Miszydian
3. Miszydian
4. Miszydian
5.Miszydian
6.Miszydian
7.Miszydian
8.Miszydian
9.Miszydian
10. Miszydian


Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 09 November 2017