Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Little Adamantium

Saturday, 2 April 2011

Happy 20th Birthday, Miszydian!


Dear Miszydian, age is just a number. A very telling number, but still just a number..
syukur alhamdulillah pada hari ini aku masih di beri kesempatan untuk buat satu entry khas, memandangkan umur aku sudah mencecah 20 tahun tapi masih boleh di kategorikan sebagai under-18 







Tahun 2008



 aku masih budak sekolah menengah yang baru maw amik SPM
 aku masih nda boleh tengok mana² movie kat panggung wayang yang di klasifikasikan sebagai 18sx/18pl
 masa nie memang sudah pandai mencari boyfriend sebab tue kalau time raya jak, mesti budak lelaki jak yang rajin pergi rumah.
 memang umur time nie sudah mula memikirkan masa depan. nda maw sia² kan masa sekolah macam tue jak.

Tahun 2009


 Im 18 years old!
 dah jadi budak Politeknik Kota Kinabalu
 memang dah pandai berdikari since di asrama tapi tinggal di luar dengan kawan dan berjauhan dengan keluarga, its hard!
 life continue as well

Tahun 2010


 Im 19 years old
 sudah jadi senior pada tahun 1 dan tahun 2
 tahun paling mencabar dan memeritkan hidup
 masa nie lah dah pandai keluar malam dan balik lewat, ya! memang teruk.
 biar pun dah 19 tahun, still orang masih ingat aku budak SPM.
 terlalu banyak kenangan pahit pada tahun 2010 :(

Tahun 2011


 yai! Im 20 years old
 dady, mama.. aku boleh kawin sudah kan? ngeeee~ ( n__n)Y
 maw tamat praktikal sudah.
 lagi setahun untuk tamatkan pengajian di poli
 mulakan hidup baru selepas banyak kejadian paling bida telah berlaku tahun lalu



itu semua kisah 4 tahun yang lalu, walau pun masa sudah berlalu dengan cepat, aku bersyukur sebab masih di berikan kesempatan untuk meneruskan hidup supaya aku boleh menggembirakan kedua ibubapa aku, membalas jasa mereka yang sudah membesarkan aku dengan bersusah payah selama 20 tahun, hantar aku pergi sekolah awal pagi dulu, kirim duit setiap bulan, beli barang keperluan, telefon setiap kali ada masalah, bersusah payah mencari rezeki untuk sekeluarga.. terlalu besar pengorbanan dady sama mama buat aku dan adik² yang lain..
mama, dady..
terima kasih sangat²,
 sekarang dian sudah besar.. dah 20 tahun pun, nda lama lagi abis suda nie belajar, boleh lah kerja dan kawin pastu ehehehe.. 


Selamat Ulangtahun Kelahiran yang ke 20 Dian Munira




Im 20 years old.. just now.. 10:16am

Friday, 1 April 2011

Bye March and welcome home April ♥

Hye! Salam penghulu segala hari iaitu Jumaat. satu hari nda online tadi sebab sibuk sikit sama kelas memandu. hehe.. eh lupa maw bagitaw, hari nie 1st day of April 2011 kan, so Hello April 2011 and good bye March 2001. best kah bulan mac yang lalu? siapa bilang best angkat satu jari tangan jak dan yang nda best tue sila senyum panjang lebar okei 


dear April 2011,

please be good with me okei? 
 aku janji aku akan tamatkan Praktikal secepat yang mungkin, kalu boleh sebelum 29hb April nie aku dah blahh pun dari sana ehehe..

 aku nda kan janji juga yang aku akan selalu datang kelas memandu setiap hari jumaat memandangkan Kancil Hijau sedang menantikan kedatangan Puan Besar nya baru 

aku nda kan janj juga untuk sentiasa berdisiplin setiap hari walaupun dulu aku nie skema masa duduk hostel, tiap² hari kena jaga disiplin diri tapi don't worry, aku akan cuba.

aku nda janji aku akan menyiapkan full report dalam bulan nie sebab aku dah janji sama kawan aku yang lain maw buat full report bulan Mei nanti, so April please don't be jeles 
okei.

 aku nda janji akan simpan duit sebab bulan nie banyak maw beli barang, haishh April 
nasib lah kau cuma sekali jak dalam setahun.

okei aku nda janji akan jadi budak baik tapi aku cuba yaa..

dan April 2011, sila berikan aku 1001 kegembiraan pada hari jadi aku 3hb yang akan datang nati..

Welcome April 2011




p/s : esok birthday jiran aku dan da next day is my big day :)
Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 09 November 2017