Hello.Do Follow Me. Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Little Adamantium

Wednesday, 16 January 2013

it's 2013 guys!

Assalamualaikum w.b.t

am i late? yes i am. haha pardon me. Happy New Year 2013. yeahh lately, i have been so busy doing to many things until i have to abandoned my precious blog. crap! plus, there's no internet at my home.. and yes. i'm busy tweeting too sampai lah BIS expired then malas nak topup. haha. 

btw, January 2013 is going to be ended. i still have some plenty time to spend with my families and friends. yet, i have to start thinking about working since bergelar penganggur terhormat selama ermm.. november disember januari. goshh! kena start fokus dengan kerja lepas ni. 

ok. be serious. 

what i'm expect from this year? i think.. sambung study IF there's no job i can do. HaHaa. sure joe akan marah if dia dapat tahu macam ni. yaaa.. banyak lagi tak buat sebenarnya. lapor diri yang tergendala. transcript that never done do. guiding some friends. attending people weddings too. oh ohh.. i target nak kawen tahun ni. kahkahkahh.

i don't know laa blog ni dah macam ni. dah hilang rentak untuk berblogging and IF aku rasa nak meluah sesuatu.. i will write it down here. oh typing. pardon me. itu pun kalau ada internet laa kan. kalau ada pun, malas. haha

so guys, im wishing u all Happy New Year 2013. may this year will bring u guys a lot of happiness, memories and news and so all. and of course, i only wish yang baik baik sahaja for u guys ok. 

yang baik itu datang daripada Allah S.W.T dan yang buruk itu datang daripada diri kita sendiri. 

i am welcoming everyone yang singgah di blog ini. 



with love,

ian. dian. dyan. M

Monday, 24 December 2012

Happy Birthday!

Assalamualaikum w.b.t

Happy birthday Kak Faiz. even lambat post, but still nak post juga kat blog ni. haha. masa kat Kundasang aritu ada juga try anta pic kat kak faiz tapi tak dapat. so post kat facebook jak. tapi nak juga post balik kat sini.


dian buat note ni masa tengah lunch kat Kinabalu Park. itu pun ada pic kat atas tapi dian da crop. hehe nati kaka sampai kat sini kot baru bagi picture yang original. hahaa

buat kak faiz,

Happy Birthday .. semoga kaka sentiasa di murahkan rezeki, di kurniakan kesihatan yang baik, di pertingkatkan lagi iman dan sentiasa berada dalam keadaan gembira dengan di kelilingi oleh insan insan yang tersayang. and hope kaka berjaya menamatkan master gak hehe.

ok? doa dian selalu buat kak faiz and kak iera gak. and family kaka sekali.


with love,

dian.




p/s :  entah kak faiz baca ke tak ni. hihi

Thursday, 20 December 2012

Hanya..


Sebelum tidur, sempatlah dia dirikan dua rakaat Solat Hajat. Banyak yang dipohon. Meminta kepada Yang Esa agar memberkati perhubungan yang bakal mereka bina.

“ Ya ALLAH, jika aku bukan pemilik tulang rusuknya, janganlah biarkan aku merindukan kehadirannya. Janganlah biarkan aku melabuhkan hatiku di hatinya. Kikislah pesonanya dari setiap pelosok mataku, dan usirlah dia dari relung hatiku.

Gantilah damba kerinduan dan cinta yang bersemayam di dada ini, dengan kasih dari dan pada-Mu yang tulus dan murni. Bantulah aku agar dapat mengasihinya hanya sebagai sahabat.

Tetapi jika Engkau ciptakan dia untukku, Ya ALLAH. Satukan hati kami...

Bantulah aku untuk mencintai, mengerti dan menerima dia seadanya. Berikan aku kesabaran, ketekunan dan kesungguhan untuk menenangkan hatinya. Urapilah dia agar dia juga mencintai, mengerti dan menerima aku dengan segala kelebihan dan kekurangan sebagaimana aku yang telah Engkau ciptakan.

Yakinkanlah dia bahawa aku rela berkongsi suka dan dukaku bersamanya. Ya ALLAH yang Maha Pengasih , dengarkanlah doaku ini. Lepaskanlah aku dari keraguan ini menurut kasih dan kehendak-Mu.
ALLAH yang Maha Kekal, aku tahu Engkau sentiasa memberikan yang terbaik buatku.”

Panjang doanya pada yang Maha Penolong. Lepas solat baru dia tidur. 
Reserved | Copyright | Template Edited by She Little Sunshine. All Rights Reserved © 09 November 2017