Friday, 21 June 2013
#2
kau.
duduk dah berjarak
tapi kenapa?
kenapa?
bau perfume tu
melekat kat baju
aku?
kau.
dan bau itu.
hurmmm.
nak tanya ni,
guna perfume apa ye?
haha.
serius.
cerita World War Z
tak best.
aku takda perasaan
sebab bau perfume
tu menarik perhatian
AKU.
Tuesday, 18 June 2013
#1
sakit.
sebab bukan aku tak nak jujur
dengan kau.
aku nak.
tapi
aku takut kejujuran tu
akan memakan diri sendiri.
sakit.
terpaksa menelan rasa pahit
sebuah kebenaran.
sakit.
bila terasa diri ini
hipokrit.
ruang yang ada sekarang
semakin sempit
menyesakkan dada aku.
ah!
bilakah masa yang sesuai
untuk aku bernafas
dengan lega?
terusik
hati aku belum cukup kuat.
belum boleh menerima mana mana kehadiran orang lain.
mengapakah?
adakah aku telah jatuh cinta dengan kau?
atau itu sekadar layanan mesra yang biasa
kau berikan kepada mana mana
rakan perempuan kau yang lain.
hati perempuan mudah terusik.
sangat.
Kau!
kau mengusik ketenangan jiwa ku
dalam diam
aku menyayangi kau
tetapi bagi kau
perasaan itu hanya sekadar kawan
sampai masa nanti
aku akan berdiam diri dan
mula menjauh dari kau
hadirnya aku selalu di sisi mu
hanya untuk sementara
tuhan,
tolong jagakan perasaan ini untuk ku
aku menyayangi nya kerana-Mu Ya Allah.
belum boleh menerima mana mana kehadiran orang lain.
mengapakah?
adakah aku telah jatuh cinta dengan kau?
atau itu sekadar layanan mesra yang biasa
kau berikan kepada mana mana
rakan perempuan kau yang lain.
hati perempuan mudah terusik.
sangat.
Kau!
kau mengusik ketenangan jiwa ku
dalam diam
aku menyayangi kau
tetapi bagi kau
perasaan itu hanya sekadar kawan
sampai masa nanti
aku akan berdiam diri dan
mula menjauh dari kau
hadirnya aku selalu di sisi mu
hanya untuk sementara
tuhan,
tolong jagakan perasaan ini untuk ku
aku menyayangi nya kerana-Mu Ya Allah.
Subscribe to:
Posts (Atom)